Фирмени визитки
Реклама, рекламни материали, печат, предпечат, визитки. Ами да – каква по-естествена мисъл от тази. Когато чуете реклама, рекламни материали няма как да не се сетите за визитки. Няма как да не се сетите за Вашето АЗ пресътворено в рекламен вид. Визитката е Вашето лице, визитката е това, което остава след Вас, след всяка проведна среща. Визитката е второто Ви аз в бизнеса. Визитката е първото впечатление, а то наистина е важно. Визитката е Вашата реклама. Визитката сте Вие. Да, ние рекламистите сме малко „луди“. Дотолкова рекламните материали са ни „промили мозъците“, че ги асоциираме с одушевени предмети дори… Ами така е, няма какво друго да се каже за фирмените визитки.
Те са символ на принадлежност, на фирмена идентичност, на корпоративна идентичност. Замисляте ли се колко е символичен този най-обикновен и в същото време необикновен рекламен продукт. Едно малко картонче, стандартно с размер 9/5см., в което е събрана толкова много информация, което подсказва на хората за Вас, Вашата фирма, Вашия продукт, Вашата мисия. Ето отново доказателство за неизмеримата сила на впечатлението, което прави и оставя това картонче в съзнанието на Вашите бизнес партньори.
Познаваме много и различни форми на фирмени визитки, правим много и различни форми, задоволяваме Вашите желания за това как искате да изглежда Вашето второ аз. Може би най-прекрасната черта на фирмените визитка е, че е продукт, който едновременно обединява в себе си толкова много символика и значение, в същото време е евтин рекламен продукт. Няма какво да се лъжем, често ни се иска да не отделяме голям дял от рекламния бюджет за визитки, но пък често трябва да се замисляме дали по този начин няма да пропилеем шанса си да впечатлим, да покажем „кои сме и за какво се борим“ на потенциалните си клиенти. Винаги подхождайте максимално практично и с акцент върху детайла, когато става дума за Вашите фирмени визитки.