Медия мониторинг от КРОПС
Медия мониторинг е процес, обединяващ в себе си дейностите: четене, гледане и слушане на данни /съдържание, информация/, извлечени от различните медийни източници: радио, телевизия, вестници (ежедневници, седмичници), списания, интернет сайтове за продължителен период от време и последвалите след тези дейности процеси на събиране, съхранение и анализ на тези сведения, в които са поместени ключови думи, фрази и заглавия.
Освен това медия мониторинг може да се използва от повечето компании, неправителствени организации и такива с нестопанска цел, автори (писатели) като средство, с помощта на което да проучат мнението и впечатленията на аудиторията и доколко е удовлетворена жаждата им за информираност, както и одобрението на прочетеното/чутото/видяното…
Това, което не ни липсва, е желание да предоставим на своите клиенти възможно най-пълния набор от продукти и услуги, които да помогнат за развитието на техния бизнес. Медия мониторинг е услуга, част от общия маркетинг, благодарение на която да проверите кое е предпочитано и кое – избягвано от Вашите потребители – текущи и потенциални.
Преди стартирането на всяка маркетинг кампания е важно да се направи този подробен анализ, но е важно да се проследяват ефектите и по време на кампанията, както и анализирането на позитивите и негативите след приключването ѝ. Имайте предвид, че не всички негативи са реално такива, а някои от тях могат да бъдат и доста позитивни…
Доверете ни се за всички правилни стъпки, които трябва да предприемета в името на подобаващите Ви рекламни и маркетинг стратегиис и кампании и ние ще се постараем да постигнем възможно най-високите резултати!