SEO оптимизация на сайт

SEO оптимизация на сайтSEO оптимизация на сайт е една от услугите, които съвместно предлагаме с дигитална агенция Webnime. Заедно сме реализирали голям брой проекти на клиенти от страната и чужбина не само за по-доброто им класиране в търсачките, но и за самата изработка на сайтовете, изграждането на цялостен брандинг и успешен онлайн маркетинг. Част от тези проекти можете да разгледате в Портфолио.

Работейки съвместно, ние сме в състояние да Ви предложим цялостен набор от услуги във връзка с рекламата на Вашия бизнес. При нас ще откриете всички рекламни услуги на едно място.

Класирането на сайта Ви високо в резултатите на търсачките играе важна роля за успешното Ви развитие онлайн. Това е дългосрочна стратегия за намирането на нови клиенти, увеличаване на продажбите и популяризиране на бизнеса Ви. Челната класация и високият трафик са важни, но от значение е и самото съдържание, което предоставяте на потребителите си. Адекватни цени, оригинално и информативно съдържание и „user friendly“ изглед са също толкова полезни за привличането на потенциални клиенти.

Е, ние сме насреща да реализираме всичко това и то по един модерен, мобилно съвместим и качествен начин.

Но какво всъщност представлява SEO оптимизация на един сайт?

За да може сайтът Ви да се индексира от Google е необходимо да предоставите на търсачката информация на „разбираем за нея език“.

Ключови думи и фрази

Те са тези думички, които щом потребителите изписват в Гугъл, Вие искате Вашият сайт да излиза на някое от първите места. За тази цел е необходимо Заглавието на страницата Ви да съдържа избраната ключова дума и не само. В текстовото съдържание също трябва да я има. За Ваше улеснение ще изброим част от изискванията, които трябва да спазвате:

  • Съдържание с минимум 300 думи текст, оригинално, в никакъв случай копирано;
  • Наситеността на ключовата дума в текста да не надвишава 2,5%;
  • Ключовата дума да се съдържа в началото на текста, в подзаглавията, в алт таговете на снимките, в мета заглавието и мета описанието на страницата;
  • Върху ключовата дума не трябва да слагате препратки към други страници;
  • По възможност сложете ключовата дума и в url-то на страницата;
  • Използвайте синонимни думи на ключовата дума в текста;

Линк билдинг

Освен гореописаните изисквания, за Google е важно и други сайтове да „препоръчват“ Вашето съдържание.

Създаването на входящи връзки към Вашата страница е задължително за по-високото класиране. Тези линкове трябва да бъдат поставяни в други сайтове точно на избраната ключова дума, за която се отнася Вашето съдържание. Голяма грешка е поставянето на линкове на думи като „ТУК“, „ОЩЕ“ и т.н. Така насочвате Гугъл, че на страницата, която сте посочили ще открие съдържание за „ТУК“, вместо за „заварчик в София“ или „външна реклама„.

Освен това, линкът от този външен сайт трябва да е dofollow, защото в противен случай Google въобще няма да го вземе под внимание.

И не на последно място, самият сайт, в който създавате входяща връзка към Вашия, трябва да е с висок Page rank. Така „тежестта“ на линка е по-голяма.

Онлайн маркетинг и социални мрежи

Без тях просто не може. Не и в днешно време. Всеки път, когато поставяте линк към Вашия сайт в социалните мрежи, това е „сигнал“, който търсачките отразяват.

За популяризирането на сайта Ви в интернет има много начини и стратегии, но това е наистина обширна тема, с която няма да Ви занимаваме в тази статия. Важно е да бъдете креативни и да използвате методи, с които да грабнете вниманието на онлайн потребителите.

Това ли е всичко?

Не, разбира се! Има още сто хиляди неща, които оказват влияние на класирането. Алгоритмите на Google се променят постоянно, стараейки се да изкарат на челни позиции най-доброто съдържание. Точно поради тази причина съществуват SEO специалисти, които следят тези тенденции и са в състояние адекватно да свършат възложената им работа.

Преди да приключим със статията желаем да отбележим само още две неща:

Първо: SEO оптимизацията не е еднократна услуга, а ежемесечна. Конкуренцията не спи, тя оптимизира сайтовете си, публикува всеки ден в социалните мрежи и предоставя на потребителите това, което търсят.

Второ: Всеки сайт трябва да се поддържа постоянно, да се актуализира, защото иначе „замира“. Дори в даден момент да сте на първо място в Google, спрете ли да поддържате сайта си, лека-полека се спускате все по-надолу, докато дойде момент, когато въобще няма да могат да Ви открият в индекса.

Надяваме се да сме Ви били полезни 🙂