Корпоративна идентичност – условие номер 1 за успешен бизнес!
Може би ще ни запитате каква е ролята на тази корпоративна идентичност? Вие държите на качеството и външния вид на Вашите продукти и услуги. Искате винаги, когато работите над нещо, то да бъде брандирано по най-добрия начин, по начин, по който Вие искате?
Ние ще Ви предложим изграждане на цялостната Ви корпоративна идентичност! Това не е просто създаване на лого, слоган и цветове. Това е творчество в детайли! За да започнем да изграждаме Вашата корпоративна идентичност, ние имаме нуждата от Вашето пълно доверие и съдействие. За да подберем цветовете, посланията, формите и всеки един малък детайл, трябва да отделим нужното време. Това е абсолютно задължителен за всяка компания, която държи на своите търговски марки, момент. Съставянето на така наречения „brand book” („бранд бук“) или наръчник за използването на марката Ви отнема своето време, но е абсолютно задължителен за всяка компания, която държи на своите търговски марки.
Много хора смятат, че по-важно дори от самия продукт или услуга е именно марката или, наричан от рекламистите, „бранд“. И ние като такива, също мислим, че това твърдение не е лишено от логика. Вашите брандове са видими за всички и колкото по-познати и по-известни са, толкова повече взискателност имат клиентите Ви към тях. Знаете, че често марката на продукт изпреварва многократно и в множество насоки самия продукт. Примери – много, но да не задълбаваме…
Бранд мениджмънт и Бранд бук
И така, с няколко думи – бранд мениджмънтът и бранд букът са неизменно свързани понятия и за да бъдат те в пълен синхрон и продуктът да бъде брандиран по най-качествения възможен начин, трябва да се изгради правилната корпоративна идентичност.
Основата или сърцето на всеки бранд е логото на компанията. То трябва да бъде най-меко казано в изключителен унисон с продуктите, услугите и всичко, което предлага компанията. Цяла отделна наука е създаването на добро лого, а тенденциите се сменят както в модата. Следва слоганът или посланието на компанията. Цветовете могат да се преплитат, да бъдат във всевъзможни нюанси, във всички възможно комбинации, както и от всички цветови скали. И, естествено, всички инструкции за правилното им използване. Всички тези неща са основните стъпки при изграждането на корпоративна идентичност. И всички те влизат в споменатия с голяма доза респект – бранд бук!
Няма смисъл да Ви казваме, че най-уместният ход, който можете да предприемете при стартиране на цялата тази процедура, е да изберете професионалисти. Бъдете креативни, но и практични!