Шиене
КРОПС е рекламна агенция, но това не означава, че не се занимава и с ..шиене. То е сред услугите, които предлагаме като част от семейството на довършителните операции. Те са много и различни и можете да ги проследите в сайта ни.
За да достигне финалния вариант на всеки печатен рекламен продукт подлежи на един или друг вид довършителни операции. Добре познатите Ви офис тефтери, непрекъснато използвани в ежедневната работа на всеки от нас, най- често са същити.
Ето защо ще Ви разкажем за процеса по шиене и обшиване. Не разбирайте, че шием дрехи. И то не защото не можем, а защото не ни е приоритет. Шиенето в рекламния бранш се използва в две основни направления. Едното е за външната реклама, за довършителни операции по вече изпечатани рекламни пана от винил, винилова мрежа, текстил. Как мислете, че се получават огромните размери, които забелязвате, разхождайки се по улиците на града. Да, ние печатаме големи размери, но все пак пред нас стоят известни ограничения по отношение размерите на ролките на материалите. Така например гореспоменатите материали имат ограничение до 5м. ширина, а дължината им може да достигнат до 50м.
Сега ще Ви отговорим как се правят по- големите пана. Искате да напечатате мегаборд с размери 10/10м. Ето тук ще прибегнем до шиенето. Изпечатваме две парчета с размер 5/5м., след което, посредством специализирана машина, която шие материали с по- голяма плътност , ги зашиваме едно за друго и така получаваме големия размер на желаната от нас реклама. Шиенето като довършителен процес е част и от изработката на рекламни материали изпечатани на офсетови и дигитални машини. Например искате каталог, който да бъде съставен от 200 страници А4. Тъй като този продукт е много дебел, с лепене не би могъл да се изработи, затова трябва да се ушие с конец. Чрез шиене най- често се довършват, както казахме вече, по- дебели каталози, дипляни, както и тефтери. Добре познатите ни офис тефтери, така използвани в ежедневната ни работа най- често са съшити.
Ако искате да разберете още, ако имате допълнителни въпроси, ние сме насреща. Попитайте. Бъдете креативни, не спирайте, рекламирайте!